شرکت نرم‌افزاری حسابداری آنلاین لاندا، برای توسعه هر چه بهتر نرم‌افزار و معرفی این نرم‌افزار به کسب و کارهای مختلف، در صدد همکاری و جذب نمایندگی قرار دارد. در این خبر، نحوه و شرایط درخواست نمایندگی، ذکر خواهد شد.

همکاری با شرکت حسابداری آنلاین لاندا

ما در مجموعه لاندا برای توسعه هر چه بهتر نرم‌افزار  و معرفی این نرم‌افزار به کسب و کارهای مختلف در صدد همکاری و جذب نمایندگی نموده‌ایم. اما...

نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا چیست؟

لاندا یک نرم‌افزار حسابداری بر بستر اینترنت می‌باشد که می‌توانید تمامی امور حسابداری خود را انجام دهید. از همین رو دیگر نیازی به نصب نرم‌افزار نخواهید داشت و تنها از طریق کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل، وارد سایت لاندا می‌شوید و در بخش پروفایل می‌توانید به اسناد مالی خود دسترسی داشته باشید.

نرم‌افزار حسابداری ابری لاندا شامل چه بخش‌هایی است؟

با لاندا می‌توانید کسب و کار خود را به صورت آنلاین مدیریت کنید. لاندا شامل بخشهای زیر می‌باشد:

  • حسابداری
  • خرید و فروش
  • دریافت و پرداخت
  • حقوق و دستمزد

نرم افزار حسابداری ابری لاندا مناسب چه کسب و کارهایی است؟

این سامانه برای شرکتها و کسب و کارهای کوچک و متوسط که در دسته‌بندی‌های زیر قرار دارند مناسب است:

  • کسب و کارهای بازرگانی
  • کسب و کارهای خدماتی
  • تیمهای استارتاپی
  • فریلنسرها

مقاله‌های مرتبط را بخوانید:

حسابداری شرکت‌های بازرگانی با نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا

حسابداری شرکت‌های خدماتی با نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا

ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا

نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا، شامل ویژگی‌های زیر است:

  • ساده، آسان، کاربر پسند
  • بدون نیاز به نصب
  • امکان دورکاری، مدیریت چندین کسب و کار
  • بروزرسانی خودکار
  • دسترسی با لپ‌تاپ، تبلت، تلفن همراه
  • دوره رایگان، هزینه بسیار پایین

هزینه خرید نرم‌افزار حسابداری تحت‌وب لاندا چگونه‌ست؟

تمامی کاربران می‌توانند با ثبت‌نام در سایت لاندا، 1 ماه اشتراک رایگان دریافت کنند. هزینه تمدید اشتراک به صورت ماهانه و یا سالانه بوده که ماهانه 49 هزارتومان (برای مشتریان فعلی) محاسبه خواهد شد. با خرید اشتراک 1 ساله لاندا می‌توانید 15 درصد تخفیف از ما هدیه بگیرید. برای ثبت‌نام، کلیک کنید.

نحوه همکاری و تبادل با شرکت حسابداری آنلاین لاندا

از طریق کد دعوت و پنل کاربری که در اختیار شما قرار خواهد گرفت، می‌توانید با دعوت کاربران به استفاده از نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا، 20درصد به ازای پرداخت هر کاربر، دریافت کنید. در واقع تا زمانی که کاربر دعوت شده از سوی شما، از لاندا استفاده کند و پرداختی داشته باشد، 20 درصد از همان پرداختی به حساب شما واریز خواهد شد.

شرایط نمایندگی

افراد حقیقی و حقوقی با داشتن شرایط زیر، می‌توانند عاملیت فروش لاندا را داشته باشند:

  • آشنا به حسابداری و نرم‌افزارهای حسابداری
  • داشتن سابقه کار حسابداری
  • اگر در در زمینه مشاوره و فروش نرم‌افزارهای حسابداری فعالیت دارید، یک امتیاز خواهد بود
  • فن بیان مناسب
  • عکس از آخرین مدرک تحصیلی
  • ارسال شماره شبا یا شماره حساب بانکی
  • آدرس شرکت (در صورت داشتن)

نماینده چگونه می‌تواند کاربران را دعوت کند؟

برای عضویت در این سامانه باید حتما یک ایمیل معتبر داشت. برای اینکه دیگران را به این سامانه دعوت کنید، بعد از ساخت پنل شما توسط پشتیبان‌های لاندا، از منوی داشبورد، بخش دعوتنامه را انتخاب کنید. لینک دعوتنامه را می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام به اشتراک بگذارید و یا می‌توانید یک ایمیل دعوتنامه برای اشخاص ارسال کنید.

پس از اینکه کاربر ثبت نام کرد، یک ایمیل تاییدیه برای وی ارسال می‌شود که با تایید آن، عضویت وی شروع می‌شود. کاربر از زمان ثبت نام یک ماه رایگان به همه امکانات سامانه دسترسی خواهد داشت.

مالک کسب و کار پس از ورود به سامانه می‌تواند کاربران دیگری مانند حسابداران و فروشندگان را به کسب و کار خود دعوت کند. کاربران جدید مشمول هزینه نیستند.

نحوه درخواست نمایندگی

علاوه بر فروش در حوزه نرم‌افزار، لاندا این آمادگی را دارد که از طریق اینستاگرام، با صفحه اینستاگرامی شما، تبادل و تبلیغ داشته باشد. برای اعلام آمادگی به منظور همکاری با لاندا، با ایمیل info@Landa-SME.ir در ارتباط باشید و یا به صفحه رسمی اینستاگرام لاندا به نشانی LANDASME پیام دهید.