راهنمای قدم به قدم اتصال حسابداری آنلاین لاندا به سامانه مودیان ادامه مطلب ...
راهنمای ثبت فاکتور اصلاحی و ابطالی در سامانه مودیان با نرم‌افزار لاندا ادامه مطلب ...
لاندا
1402/12/12
(نظر)
فیش حقوقی چیست؟ به همراه نحوه استعلام آن

در این مقدمه قصد داریم به شما راهنمایی کنیم تا با دقت بیشتری فیش حقوقی نگاه کنید؛ زیرا فیش حقوقی نه تنها یک فرصت برای دریافت پول است، بلکه یک ابزار ارزشمند برای مدیریت مالی شخصی و برنامه‌ریزی آینده نیز می‌تواند باشد.

لاندا
1402/11/07
(نظر)
تعریف حسابداری به زبان ساده

حسابداری به عنوان یکی از مهمترین جوانب مدیریت و اقتصاد، نقش بسیار حیاتی در کنترل و مدیریت مالی هر سازمان و فرد دارد. در این مقاله، به تعریف حسابداری به زبان ساده می‌پردازیم.

لاندا
1402/11/03
(نظر)
نرم افزار حسابداری فاکتور فروش رایگان

در این مقاله، به شگفتی‌ها و مزایای نرم افزار حسابداری فاکتور فروش رایگان خواهیم پرداخت تا با یک نگاه جذاب به جهانی از امکانات فراگیر و رایگان، کسب و کارها را به دنیایی از بهره‌وری و مدیریت مالی ساده و کارآمد ببریم.

لاندا
1402/10/12
(نظر)
معرفی حسابداری آنلاین شخصی

حسابداری آنلاین شخصی، یک روش مدیریت مالی است که افراد از طریق استفاده از نرم افزارها و برنامه‌های مختلف، می‌توانند درآمدها، هزینه‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها و دیگر موارد مالی خود را بررسی و رصد کنند.

لاندا
1402/09/29
(نظر)
مفهوم بدهکار و بستانکار در حسابداری

در حسابداری، مفاهیم بدهکار و بستانکار، دو جزء مهم هستند که برای نشان دادن وضعیت مالی افراد و شرکت‌ها استفاده می‌شود. در این مقاله، به بررسی بدهکار و بستانکار می‌پردازیم.

لاندا
1402/11/28
(نظر)
آشنایی با اپلیکیشن آنلاین حسابداری کسب و کار

در دنیای امروزی، با پیشرفت فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، استفاده از اپلیکیشن‌های آنلاین حسابداری برای مدیریت مالی کسب و کارها بسیار مهم شده است. در این مقاله، به بررسی نقش و اهمیت اپلیکیشن‌های آنلاین حسابداری در بهبود مدیریت مالی کسب و کارها می‌پردازیم.

لاندا
1402/11/05
(نظر)
رشته حسابداری برای چه کسانی مناسب است؟

در این مقاله، به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که رشته حسابداری برای چه کسانی مناسب است و چگونه رشته حسابداری می‌تواند به رشد و توسعه حرفه‌ای آنها کمک کند.

لاندا
1402/10/24
(نظر)
چرا از حسابداری آنلاین استفاده کنیم؟

استفاده از حسابداری آنلاین برای کسب و کارها و افرادی که در مدیریت مالی شخصی خود ریزبین هستند، مزایای زیادی دارد. در این مقاله، به بررسی حسابداری آنلاین می‌پردازیم.

لاندا
1402/10/10
(نظر)
انتقال اطلاعات از نرم افزار حسابداری آفلاین به حسابداری آنلاین

بدون شک، انتقال اطلاعات از یک سیستم حسابداری آفلاین به حسابداری آنلاین، به عنوان یکی از بزرگترین چالش‌ها و فرصت‌های امروزه در دنیای کسب و کار، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

لاندا
1402/09/22
(نظر)
تفاوت شناسه ملی و کد اقتصادی به همراه استعلام آنها

شناسه ملی، به اشخاص حقوقی تعلق میگیرد؛ اما کد اقتصادی هم به اشخاص حقوقی و هم به اشخاص حقیقی تعلق می‌گیرد که فعالیت آن مشمول مالیات است.