داشتن یک نرم‌افزار حسابداری، همیشه از واجبات یک کسب و کار به شمار می‌رود. صنف موبایل فروشان و تعمیرات موبایلی هم به دلیل خدماتی بودنشان، به یک نرم‌افزار حسابداری خاص، نیاز دارند.

صنف تعمیرات موبایل

یکی از دغدغه‌های این سال‌های اخیر صنف تعمیرات موبایل، تهیه نرم‌افزاری بوده که بتوانند با آن به حسابهای خود رسیدیگی کنند. نرم‌افزاری که محیط بسیار ساده و قابل درکی داشته باشد و قابلیت‌های آن نیاز‌های این صنف را بر طرف کند تا بتوانند به حساب‌های خود رسیدگی کنند. همچنین این صنف که با تلفن‌همراه مشتریان خود سر و کار دارند، خود بتوانند کارهای حسابداری را حتی با موبایل خود بتوانند انجام دهند.

امکانات مورد نیاز یک نرم‌افزار حسابداری مختص صنف موبایل

1. امکان تعریف انواع موبایل و لوازم جانبی

2. امکان تعریف مشخصات کالا‌ها

3. امکان صدور فاکتور و پیش‌فاکتور

4. امکان تسویه سریع فاکتورها 

5. محاسبه و تعین باقی مانده پول پرداختی به مشتری

6. امکان اعمال تخفیف بر روی کالاها

7. قابلیت اجرا بر روی چند سیستم به صورت همزمان و...

8. قابلیت کار کردن با تلفن‌همراه

نرم‌افزار حسابداری مختص صنف موبایل

داشتن یک نرم‌افزار حسابداری، همیشه از واجبات یک کسب و کار به شمار می‌رود. ما برای این که بدانیم میزان سودمان در ماه و یا در فصل و حتی در سال چقدر است و یا لیست افراد بدهکار یا بستانکار خود را بشناسیم، نیاز به یک سیستم هوشمند و نظام‌مند داریم تا با ثبت دقیق همه‌ی این موارد، اطلاعات درست و دقیقی از کسب و کار خود داشته باشیم. اطلاعاتی که قطعا در ادامه راه، مورد نیاز ما خواهد بود. بنابراین، این نرم‌افزار حسابداری است که می‌تواند به ما کمک کند. اما آیا تمام نرم‌افزارهای حسابداری موجود در بازار، می‌توانند جوابگوی ما باشند؟ آیا استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین، می‌توانند کمک بیشتری به ما کنند؟

نرم‌افزار حسابداری آنلاین چیست؟

پدیده حسابداری آنلاین که به آن حسابداری ابری یا حسابداری تحت وب نیز گفته می‌شود، به حسابداران اجازه می‌دهد که از طریق اینترنت، کارهای حسابداری خود را انجام دهند. دسترسی با موبایل، تبلت و لپ تاپ، از جمله مزایایی است که می‌توان به حسابداری آنلاین (ابری) اشاره کرد.

در واقع بر عکس نرم‌افزارهای حسابداری سنتی که شما نرم‌افزار را بر روی سیستم خود نصب میکردید، در حسابداری آنلاین دیگر به این صورت نیست و هیچ برنامه یا نرم‌افزاری نصب نخواهد شد. کافیست مرورگر کروم یا فایرفاکس یا هرنرم مرورگر دیگری را باز کنید و ثبت‌های حسابداری خود را انجام دهید.

نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا

نرم‌افزار حسابداری ابری لاندا، به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به نصب نرم‌افزار حسابداری، کارهای حسابداری خود را انجام دهید. تمام کارهای حسابداری شما، در سرورهای پرسرعت لاندا انجام می‌شود که مصداق بارز استفاده از رایانش ابری است. در رایانش ابری، تمام داده‌ها در سرورها پردازش می‌شود و جواب به کاربر داده می‌شود.

مقاله مرتبط را از دست ندهید: رایانش ابری چیست؟

امکانات نرم‌افزار حسابداری ابری لاندا

نرم افزار حسابداری آنلاین لاندا این امکانات را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید تمامی نیازهای این صنف را بر طرف کنید. این امکانات عبارت اند از:
1.محیط کاربری آسان
2.امکان استفاده از نرم‌افزار با حداقل دانش حسابداری
3.قابل اجرا بودن بر روی تمامی سیستم‌ها 
4.بروز بودن دائم نرم‌افزار به دلیل آنلاین بودن
5.پشتیبانی رایگان
6.بدون نیاز به نصب 

ماژول‌های نرم‌افزار حسابداری تحت وب لاندا

لاندا، هم اکنون با ماژولها و بخشهای زیر در دسترس مدیران و مالکان محترم کسب و کارها قرار گرفته است:

  • حسابداری
  • خرید و فروش
  • دریافت و پرداخت
  • حقوق و دستمزد
  • گزارشهای مدیریتی
  • API (اتصال سایت شما به ووکامرس)

پنل‌های قیمتی نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا

پنل‌های لاندا با ویژگی‌های جدیدی طراحی و برای شما کاربران قرار داده شده است که در 3 سطح با ویژگیهای زیر، در دسترس شما عزیزان قرار دارد:

  • پنل پایه شامل تعداد اسناد نامحدود، نامحدود کاربر و آموزش و پشتیبانی رایگان ماهانه 69000 تومان
  • پنل پیشرفته شامل تمام قابلیت‌های نسخه پایه به همراه ماژول حقوق و دستمزد و نامحدود کاربر ماهانه 79000 تومان
  • پنل حرفه‌ای شامل تمام قابلیت‌های نسخه پیشرفته به همراه API (از جمله اتصال به افزونه ووکامرس) ماهانه 99000 تومان.

پنل‌های قیمتی نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا

ثبت نام در نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا

در ویدیو زیر، نحوه ثبت‌نام و ورود به نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا را مشاهده خواهید کرد. نرم‌افزار حسابداری ابری لاندا، نسل جدید نرم‌افزارهای حسابداری بر بستر ابر است که ثبت‌نام و استفاده از این نرم‌افزار ابری، به مدت یک ماه رایگان است: