نرم‌افزار حسابداری لاندا، نرم‌افزاری است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز و بر مبنای سیستم حسابداری ابری توسعه داده شده است. هدف از ساخت آن، ارائه یک نرم‌افزار حسابداری پر امکانات اما در عین حال کم هزینه برای کسب و کارهای کوچک کشور بوده است تا بتوانند با کمترین بودجه یک سیستم حسابداری ابری حرفه‌ای برای کسب و کار خود فراهم کنند.

لاندا | نسل جدید نرم‌افزارهای حسابداری مخصوص مشاغل کوچک کشور

لاندا یکی از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری موجود در کشور میباشد که ویژه مشاغل کوچک، کسب و کارهای خدماتی، بازرگانی و فریلنسرها طراحی و توسعه داده شده است. شما با استفاده از نرم‌افزار حسابداری لاندا میتوانید بدون نیاز به نصب و با استفاده از فقط یک مرورگر سیستم حسابداری خود را داشته باشید. لاندا سامانه ای است که مخصوص مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده و امکانی را برای مدیران و صاحبان این نوع از کسب و کارها فراهم کرده تا بتوانند مدیریت مالی کسب و کار خود را به تنهایی بر عهده بگیرند. از آنجایی که لاندا یک نرم‌افزار حسابداری ابری است شما میتوانید با این سامانه از هر کجا، در هر زمان و با هر دستگاه هوشمندی که به این اینترنت و مرورگر دسترسی داشته باشد، وارد سیستم حسابداری خود شوید و امور مالی خود را انجام دهید.

 

 

ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری لاندا در یک نگاه

 لاندا محیطی بسیار ساده و کاربر دوستانه دارد

 لاندا سیار سریع، یکپارچه و هماهنگ است

 دسترسی آسان با هر دستگاهی بدون نیاز به نصب با نرم افزار حسابداری لاندا

امکان گزارش گیری مدرن و متنوع با نرم افزار حسابداری لاندا

داشبورد مدیریتی حرفه ای لاندا

یکی از ویژگی‌های این نوع نرم‌افزارهای حسابداری بسیار ساده بودن آنهاست، نرم‌افزارهای حسابداری ابری طوری طراحی و توسعه داده شده‌اند که هر شخصی با کمترین دانش و تجربه کار با نرم‌افزار حسابداری بتواند به راحتی از آنها استفاده کند. یک نرم‌افزار حسابداری ابری خوب باید رابط کاربری ساده اما در عین حال قوی داشته باشد، در آن کاربر باید بتواند گزارشهای مالی کاربردی و دقیقی استخراج کند، پشتیبانی و خدمات پس از فروش خوبی ارائه دهد، به راحتی از طریق تلفن‌همراه قابل دسترسی باشد و سرعت و امنیت بالایی هم داشته باشد.

نکته: به رابط کاربری همیشه کمتر توجه میشود اما این بخش خیلی خیلی مهم است، شما باید با رابط کاربری یک نرم‌افزار حسابداری احساس راحتی کنید و حس خوبی از کار کردن با آن بگیرید، نباید کار کردن با آن برای شما خسته کننده باشد.

نرم‌افزار حسابداری سنتی یا نرم‌افزار حسابداری ابری؟ کدامیک؟

صادقانه باید گفت هر کدام از این نرم‌افزارها برای هدف خاصی طراحی شده‌اند و بازار هدف مخصوص خود را دارند و اصولا مقایسه این دو با یکدیگر کمی‌ دور از منطق است؛ اما تصمیم گیرنده نهایی شما کاربران محترم هستید، شما باید با توجه به نیاز خود و نوع کسب و کار خود بهترین گزینه را برای مدیریت امور مالی خود انتخاب کنید؛ به طوری که دچار هزینه‌های سنگین و بی‌دلیل ناشی از خرید بعضی نرم‌افزار حسابداری موجود در بازار نشوید و بتوانید با کمترین هزینه بهترین امکانات را بدست آورید.

 

 

مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم‌افزار حسابداری ابری چیست؟

  • هزینه کمتر 

همیشه قیمت و هزینه خرید یک نرم‌افزار، مهم بوده است. نرم‌افزارهای حسابداری ابری (آنلاین) به دلیل هزینه خرید کمتر، انتخاب بسیار مناسبی هستند. لایسنس‌های نرم‌افزارهای حسابداری ابری، به صورت ماهانه یا سالانه هستند. یعنی کاربران باید به صورت ماهانه و یا سالانه، نرم‌افزار حسابداری خود را تمدید کنند. 

  • همیشه در دسترس؛ با هر دستگاهی 

دومین قابلیتی که سبب می‌شود انتخاب شما یک نرم‌افزار حسابداری آنلاین باشد، همیشه در دسترس بودن آن است. به دلیل این که نرم‌افزارهای حسابداری ابری فقط نیاز به اینترنت و یک مرورگر دارند، به شما اجازه میدهد حتی در سفر و با تلفن‌همراه خود، ثبت‌های حسابداری و تمام کارهای حسابداری خود را بدون مشکل انجام دهید. 

  • رفع مشکل کمبود فضا 

تمام اطلاعات مالی شما، در سرورهای وب سایت کارفرما، ذخیره خواهد شد. این ویژگی، هم مثبت است هم منفی! بخش مثبت آن، به کاربران راحتی بیشتری می‌دهد که حتی بدون ذخیره 1 کیلوبایت در سیستم کاربر، تمام اطلاعات مالی خود را داشته باشید. اما بخش منفی آن، اگر کارفرما نسبت به تعهدات خود کوتاهی کند، صدمات جبران ناپذیری را تجربه خواهید کرد! 

  • استفاده از آخرین نسخه 

همانطور که میدانید نرم‌افزارهای حسابداری ابری در سیستم شما نصب نمی‌شوند، بنابراین برای استفاده از آخرین نسخه نرم‌افزار هم نیازی نیست کاری را انجام دهید. کارفرما همیشه آخرین نسخه از نرم‌افزار را بر روی سرورها قرار میدهد. به همین دلیل دیگر نیاز نیست کاربر کاری را انجام دهد و یا مثل زمان قدیم، نرم‌افزار حسابداری را پاک کند و مجدد نصب کند. تمامی‌کاربران از یک نسخه استفاده خواهند کرد.

 

 

هزینه استفاده از نرم‌افزار حسابداری لاندا چه قدر است؟

در حال حاضر، هزینه اشتراک نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا، در اولین استفاده از سامانه تا ماه اول رایگان است و سپس اشتراک ماهانه، از 69000 تومان آغاز میشود که در صورت خرید اشتراک 6 ماهه یا سالانه شامل تخفیف میشود. شما میتوانید حتی قبل از ثبت نام اولیه و استفاده رایگان یکماهه، از نسخه دمو استفاده کنید تا با محیط نرم‌افزار بیشتر آشنا بشوید.

هزینه اشتراک نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا

نرم‌افزار حسابداری لاندا مدام در حال بروزرسانی خودکار خود است

در هر دوره امکانات جدیدی به سامانه حسابداری آنلاین لاندا اضافه می‌شود. از زمستان سال 97 که حسابداری آنلاین لاندا رسما کار خود را آغاز کرد تا هم‌اکنون طی 22 دوره بروزرسانی، لاندا تغییرات فرآوانی کرده است و مطمئن باشید این تغییرات و بروزرسانی‌ها هرگز متوقف نخواهند شد زیرا ما در تیم لاندا همواره تلاش میکنیم تا تجربه کاربری بسیار خوبی برای کاربران عزیز خود فراهم کنیم. خوشبختانه از آنجایی که لاندا یک سیستم حسابداری ابری است شما نیازی به نصب نسخه جدید لاندا ندارید، آپدیت‌های لاندا هر بار به صورت خودکار بر روی سرور قرار داده می شوند و شما تنها با ورود به حساب کاربری خود از نسخه جدید استفاده خواهید کرد.

 

لاندا نرم‌افزاری رایگان است؟

خیر، لاندا یک نرم‌افزار حسابداری رایگان نیست اما همانطور که در بالاتر ذکر کردیم لاندا امکانی را برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته تا علاوه بر نسخه دمو بتوانید با اولین ثبت نام در سامانه تا حداکثر یکماه از تمام امکانات به صورت رایگان استفاده کنید و اگر مایل به ادامه استفاده از آن بعد از پایان دوره یکماهه رایگان بودید، میتوانید با توجه به نیاز خود یکی از سه نوع اشتراک موجود (پایه، حرفه‌ای و پیشرفته) را خریداری کنید.